עורכי דין לחוזים, לנדל'ן, ולירושות- להגנה ויעילות

  1. ראשי
  2. כללי
  3. עורכי דין לחוזים, לנדל'ן, ולירושות- להגנה ויעילות

עורך דין בתחום החוזים, הנדל'ן והירושות מקיפים את תחומי החיים בהם דרושה הגדרה חדשה של בעלת על נכס, ויזום עסקאות, תחומי העיסוק של עורכי דין שמתמחים בכול אחד מהתחומים הללו הם רבים ומגוונים ומסיעים לנו להשיג את העיגון החוקי והלגיטימי להגדרת מצב סטטוס חדש לנו כפרטים וכבעלי נכס או עסק. כמעט כול תחום חוקי עסקי מחייב ליווי של עורך דין מתמחה מהשדות הללו, בהתנהלות בין קירות בית המשפט ובירור עתירות ומחלוקת וביצוג אצל משרדי הממשלה והמוסדות השונים, כגון בנקים, רשמים וכו', וזאת על מנת שבסופו של תהליך יהיה תוקף אופרטיבי וחוקי לעסק, לירושה או לנכס, בהתאם לצורך שלשמו נשכר משרד עורכי דין.

תחומי ההתמחות של עורכי הדין בתחומי החוזים והירושות

עורך דין של חוזים עוסק בדיני עסקים, כינוס נכסים, הקמה ופירוק חברות, דיני מסחר- חוזי מכירה ורכישה, פשיטת רגל,דיני עבודה, אגודות שיתופיות, התחום הוא נרחב ודרוש משרד אמין ומנוסה שלו צוות של מומחים להכרת רק חלק מהנושאים היטב. להתנהלות עסקית מהעברת בעלות על עסק זעיר ועד חברות ענק דרוש משרד אמין וחריף שיתן לכם גב לעיגון חוקי של כול מהלך בפן העסקי החוקי של החברה. משרד עורך דין העוסק בדיני ירושות וצוואה מסייע בהגשת העתירה בפני רשם הירושה במשרד המשפטים, עריכת צוואהומתן תוקף חוקי לישומה העתידי, ייצוג במקרה של מחלוקת לגבי תוקף חוקי של הצוואה וחלוקת הירושה מיד אחרי תליית מודעות אבל, חיבור והמלצות על שירותים דרושים נוספים כגון בעלי מקצוע של פינוי תכולה וכדומה.

הכרח שכירת משרד אמין בתחום הנדל'ן

בתחום הנדל'ן עורך דין נדל'ן או בשמו המקביל עורך דין מקרקעין עוסק בהעברת בעלות על נכס בנוי או קרקע, סיכויי שינוי יעוד קרקע מחקלאית לכזו שמותרת בינוי, ניסוח ויזום חוזי מקרקעין, העברת נכסים מדירות ועד שטחי מסחר גדולים. עורך דין מתמחה בנדל"ן ידע לתת גב רחב ללקוחותיו לאורך עסקאות מורכבות של החלפת ידים בין שותפים רבים ולהעביר את לקוחו אל הסטטוס הנדרש לו כמוכר או רוכש קרקע ונכס, לעורך דין מקרקעין ידע רב בפרוייקטים שדורשים שיפוי תמ"א 38, וגיבוי מלא כך שלא יווצרו פערים בין עושי העסקה לחוקים ולאחרויות לתשלום המיסים הנגזרים מפעולת העסקה. בקניית או מכירת נכס כדאי להעזר ביעוץ עורך דין נדל'ן שמצוי בכול הפרטים והחוקים שיגבה אותכם מול משרדי הממשל השונים ומילוי חובתכם האזרחית, ויגבה אותכם מול הצד השני בעסקה כך שלא יווצרו אי הבנות לסוגהן.

תפריט
נגישות